これは1986年12月1日に、新田原基地で撮影したRW28エンドにアプローチするT2-AGRです。
このころ、隊長機は145号機でした。
167号機は、1987年5月8日に墜落しました。とっても悲しい事故でした(TT)。
T2-AGRの機体塗装機は通常のガルグレー塗装から、1985年夏ごろからライトグレー制空迷彩塗装機に、さらに1985年12月から濃淡差の大きい2色のグレー迷彩塗装機に移行しました。
さらに、白縁の無い「日の丸」の上からオーバースプレイを施して、低視認性を増していました。
また、コブラが真っ赤に怒っているような部隊マークの機体もいました。
300mmレンズ(F5.6)を使用しました。
カラープリント(Lサイズ)からスキャナーで画像を取り込みました。
This
is T2-AGR approaching RW28 taken at Nyutabaru Air
Base on December 1, 1986.
Around this time, the captain's aircraft was No.
145.
Aircraft 167 crashed on May 8, 1987. It was a
very sad accident.
The T2-AGR's body painting machine changed from
the usual gull gray paint to a light gray air
superiority camouflage paint machine around the
summer of 1985, and then to a two-color gray
camouflage paint machine with a large difference
in shade from December 1985.
Furthermore, an overspray was applied over the
"Japanese flag" which had no white
border, increasing its low visibility.
There was also an aircraft with a unit mark that
looked like an angry red cobra.
I used a 300mm lens (F5.6).
I imported an image from a color print (L size)
using a scanner.
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