新田原基地 まさ's DAILY  PHOTO  GALLERY   (2001.2.3 オープン)          (2001.9.7 設置) 
         


2027(令和9)年4月7日

No.8837





これは1988年02月08日に新田原基地で撮影した、T2-AGRの離陸です。
機体の「日の丸」は、オーバースプレイでほとんど見えません。

300mmレンズ(F5.6)を使用しました。
カラープリント(Lサイズ)からスキャナーで画像を取り込みました。




This is the takeoff of T2-AGR taken at Nyutabaru Air Base on February 8, 1988.
The "Japanese flag" on the aircraft is almost invisible due to overspray.

I used a 300mm lens (F5.6).
I imported the image from a color print (L size) using a scanner.









これは1988年6月7日に新田原基地で撮影した、T2-AGRの離陸です。
このころになると、T2AGRの「日の丸」は通常に戻りました。

300mmレンズ(F5.6)を使用しました。
カラープリント(Lサイズ)からスキャナーで画像を取り込みました。




This is the takeoff of T2-AGR taken at Nyutabaru Air Base on June 7, 1988.
Around this time, T2AGR's "Hinomaru" returned to normal.

I used a 300mm lens (F5.6).
I imported the image from a color print (L size) using a scanner.











これは1989年3月1日に新田原基地で撮影した、T2-AGRの離陸です。
1989年3月22日に135号機が墜落し、T2AGRはそのまま飛行停止になりました。
その後、1990年春に、AGRの機体はT2からF15に機種転換しました。

300mmレンズ(F5.6)を使用しました。
カラープリント(Lサイズ)からスキャナーで画像を取り込みました。




This is the takeoff of T2-AGR taken at Nyutabaru Air Base on March 1, 1989.
Unit 135 crashed on March 22, 1989, and T2AGR was grounded.
Later, in the spring of 1990, AGR's aircraft type was changed from T2 to F15.

I used a 300mm lens (F5.6).
I imported the image from a color print (L size) using a scanner.










これは、1990年2月27日に新田原基地で撮影したT2AGRです。
T2AGRは、135号機の墜落後飛行停止になりましたが、
この日は、T2AGRがRW上でエンジンランナップを行いました。
T2AGRは、すっかりT2の標準のガルグレイ塗装に戻っていました。


300mmレンズ(F5.6)を使用しました。
カラープリント(Lサイズ)からスキャナーで画像を取り込みました。




This is T2AGR taken at Nyutabaru Air Base on February 27, 1990. T2AGR was grounded after the crash of Unit 135,
but on this day, T2AGR performed an engine run-up on RW. T2AGR had completely returned to T2's standard gull gray paint.


I used a 300mm lens (F5.6).
I imported the image from a color print (L size) using a scanner.







特 集 資 料 リンク 
  

 このホームページに関するご意見は 「まさ」までどうぞ。     
 まさ のプロフィールは
こちらです。

 このホームページ(「特集」及び「資料」を含む)並びに
 このホームページに掲載している画像の二次利用は自由です。

     

 


BACK  HOME TOP

86.